sobota, 3 sierpnia 2013

Co warto wiedzieć w: SOBOTĘ- 3 sierpnia

Hej,dzisiaj spóźniony wpis, nie miałam kiedy wczoraj napisać. Również od poniedziałku 5 sierpnia do soboty 9 nie będę miała w ogóle dostępu do internetu, stąd do tego czasu nie ukaże się żaden wpis oraz strona na facebook'u będzie miała przerwę. Gdy tylko wrócę do normalnego trybu, aktywność strony jak i bloga będzie znacznie większa :)

1. BBC w końcu pokazało krótką zapowiedź 3 serii Sherlocka.
Stylowe, z pomysłem, z moim ulubionym tematem muzycznym, ale dlaczego tak krótko :( Miejmy nadzieję, że niedługo będzie oficjalny, pełen zwiastun.

2. Zostajemy przy BBC. W niedzielę mają ogłosić, kto zostanie kolejnym Doktorem Who. Macie swoje typy? Ja bym bardzo chciała Toby'ego Stephensa :D 

3. W polskich kinach zadebiutowały 3 produkcje: Smerfy 2 (widziałam w kinie zwiastun, podobnie jak jedynka, średnio mi się ten pomysł podoba, ale ważne, że dzieci są zadowolone :) ), włoski melodramat Koneser oraz Byzantium (fajna obsada, ale temat już taki utarty, nie widać, że było to coś na tyle ciekawego, żeby wybrać się do kina...)

4. Znamy gospodarza Oscarów 2014, będzie nim Ellen DeGeneres

5. James Cameron zapowiedział, że powstaną 3 kolejne części Avatara. Pierwsza nowa część ma się pojawić w kinach w 2016 roku. (a to zbieg okoliczności, jakieś 4 dni temu sama pierwszy raz oglądałam Avatara, żałuję, że bez 3D, pewnie dużo straciłam, tym bardziej, że to film stworzony do tej formy...)

6. Powstanie kolejny film o Jasonie Bourne. Po raz drugi główną rolę zagra Jeremy Renner. 

Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz