niedziela, 28 grudnia 2014

MOJE SERIALE 2014

Dzisiaj przyszła pora na najlepsze seriale 2014 r. 

MÓJ TOP 5 roku 2014

5. Gra o tron sezon sezon 4 (niżej o 4 miejsca)

Produkcja HBO nieprzerwanie zaskakuje i zachwyca. Scena bitwy Góry z Oberynem długo jeszcze mi się śnił... 

4. Homeland sezon 4 (niżej o 2 miejsca)
Szczerze cieszę się, że już nie ma Brody'ego w tym serialu. Myślę nawet, że był to najlepszy sezon Homeland i bardzo czekam na kolejny. Szkoda, że konkurencja taka duża. 

3. Detektyw sezon 1 (NOWOŚĆ) 

Przyznam, że pierwsze 3 odcinki nie wzbudziły mojego zachwytu. Lecz druga połowa produkcji HBO była już rewelacyjna. 

2. Żona idealna sezon 5 i  6 (wyżej o 1 miejsce)

Od 5 sezonu Żona przechodzi drugą młodość. Nawet specjalnie Willa nie brakuje. 

1. Fargo sezon 1  (NOWOŚĆ) <<moja recenzja>>

Rewelacyjne remake w duchu braci Coen. Rewelacyjny scenariusz i aktorstwo <3

[źródło tumblr.com]

SERIALE NA PLUS

24: Jeszcze jeden dzień

Jack jak za najlepszych czasów.

Covert Affairs sezon 5

Coraz ciekawsza fabuła.

Scandal sezon 3

Jak będzie jeszcze mniej dramy z Prezydentem będzie jeszcze lepiej. 


SERIALE NA MINUS


Chirurdzy sezon 9 i 10

Od 9 sezonu serial nie ma pomysłu na siebie...

Suits sezon 4

Ta drama Rachel i Mike jest do nie wytrzymania...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz