czwartek, 25 lipca 2013

Trailery 19-25 lipca

Witam, 
raz w tygodniu będę opisywała Wam premiery trailerów minionego tygodnia. Oceniać będę sam zwiastun (w skali od 5 do 0)  oraz to czy całokształt (zwiastun, fabuła, obsada etc.) zachęcają mnie do pójścia do kina, czy też poczekam na DVD, nie chcę oglądać, nie interesuje mnie

Premiera 19 lipca
ADWOKAT/The Counselor 
Premiera Polska: 15 listopada 2013
Reżyseria: Ridley Scott
Gatunek: Kryminał/thriller 
Streszczenie fabuły: Znany adwokat ze wszystkich sił chce się wyplątać z narkotykowego biznesu, gdyż myślał, że to będzie jednorazowa sprawa. 

Zwiastun: 4/5 
Film: zachęca do pójścia do kina 

Jeśli ktoś lubi kryminały (tak jak ja) to myślę, że całość jak najbardziej zachęca do kupienia biletu. Dobry reżyser, świetna obsada(!), po zwiastunie zapowiada się dobry kryminał.

Premiera 21 lipca 

IGRZYSKA ŚMIERCI: W PIERŚCIENIU OGNIA
Premiera Polska 22 listopada
Gatunek: Akcja/Thriller

Tego filmu nie trzeba nikomu przedstawiać. Słyszał o nim każdy, prawie każdy oglądał. Ja należę do mniejszości, która jedynki nie widziała, ale po zobaczeniu tego zwiastuna, stwierdziłam, że muszę nadrobić zaległości.

Zwiastun: 4/5
Film: zachęca do pójścia do kina (ja niestety raczej się nie pójdę, muszę najpierw zobaczyć jedynkę)
Premiera 22 lipca

BLUE JASMINE
Premiera Polska: 23 sierpnia 2013
Reżyser: Woody Allen
Gatunek: Dramat
Streszczenie fabuły: Gospodyni domowa przechodzi kryzys i przenosi się do swojej siostry.

Zwiastun: 4,5/5 
Film: zachęca do pójścia do kina
W końcu Woody Allen powraca do USA, co prawda nie do NY, ale zawsze. Jego europejskie filmy średnio mi się podobały, więc z wielką ciekawością czekam na ten film. 


Premiera 24 lipca

GRAWITACJA/Gravity
Premiera Polska: 11 października 2013
Gatunek: thriller/ sci-fi
Streszczenie fabuły: Para astronautów przeżywa poważną katastrofę kosmiczną.

Zwiastun: 3,5/5
Film: zachęca do pójścia do kina/poczekam na DVD (ciągle się waham)

Zwiastun nie jest zły, lubię aktorów, którzy grają pierwszoplanowe role (Bullock, Clooney), może się wybiorę.


47 RONINÓW/47 Ronin
premiera Polska: 10 stycznia 2014
Gatunek: Dramat/akcja
Streszczenie fabuły: Film opowiada o znanej akcji samurajów z XVIII wieku.

Zwiastun: 1,5/5
Film: nie chcę oglądać

Nie pasuje mi forma i efekty specjalne do tego typu filmów (możliwe, że w tym względzie jestem konserwatywna). Nawet Keanu tu nie pomoże...

 
SINGLE SHOT
brak określonej premiery
gatunek: dramat/thriller 
streszczenie fabuły: Pewien kłusownik zamiast zwierzęcia zabija młodą kobietę Jednak jego problemy zaczną się dopiero, gdy odnajdzie walizkę z pieniędzmi. 

Zwiastun: 3/5
Film: poczekam na DVD
Może to być ciekawy film, na wieczorny domowy seans. Poza tym nie ma polskiej premiery (póki co)... 

Co sądzicie o tych filmach? Jakie są wasze odczucia? Zapraszam do dyskusji.
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz